دسته‌بندی نشده

نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

ممکن است کمی ابتدایی به نظر برسد، اما اکثر مردم عاشق این ایده نیستند که احتمالاً خانه خود را خراب کنند. نه تنها مشکل ایجاد نشدن چشم، بلکه قرار دادن موثر دوربین‌های نظارتی نیز هست. مواقعی وجود دارد که ممکن است بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به دوربین نیاز داشته باشید، و گاهی اوقات ممکن است به تعداد دوربین‌هایی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید نیاز نداشته باشید.

قرار دادن دوربین | نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

به نظر می رسد این مکان خوبی برای شروع است. بیایید با نگاهی به این موضوع شروع کنیم که اغلب ما وقتی فکر می‌کنیم دوربین‌ها در کجا قرار می‌گیرند، معمولاً از کجا شروع می‌کنیم.

دلیل هر چه که باشد، طبیعی به نظر می رسد که دوربین ها را به نوعی “مرکزی” قرار دهیم تا زاویه دید آنها را به حداکثر برسانیم و تعداد دوربین های مورد نیاز خود را محدود کنیم. با تصور اینکه بیشتر دوربین های امنیتی در بهترین حالت زاویه دید 80 تا 90 درجه دارند، اجازه دهید اکنون به همه موارد نگاه کنیم. نقاط کوری که در این تصویر ایجاد کرده ایم.

در حالی که ممکن است بتوانید کل محیط خط ملک خود را در چند صد فوت دورتر ببینید، باید کاملاً واضح باشد که برای مشاهده هر چیزی در این مناطق که نزدیک‌تر هستند، مشکل واقعی خواهید داشت. شما ایده را دریافت کردید.

آیا دوربین های Pan Tilt Zoom راه حلی هستند؟

می‌توانید استدلال کنید که قرار دادن یک دوربین PTZ در این مکان‌ها راه‌حل مشکل است و حق با شماست. دوربین‌های PTZ به شما امکان می‌دهند تا یک «تور» راه‌اندازی کنید که به دوربین می‌گوید دائماً ۱۸۰ درجه کامل مورد نیاز را اسکن کند. متأسفانه، این بدان معنی است که در حالی که دوربین به سمت راست نگاه می کند، هنوز لحظه کوتاهی وجود دارد که نمی توانید سمت چپ را ببینید. نکته منفی دیگر و واضح تر استفاده از دوربین های PTZ ماهیت ناخوشایند آنهاست. دوربین‌های PTZ کوچک تقریباً دو تا چهار برابر اندازه دوربین‌های ثابت معمولی هستند و معمولاً فاقد مادون قرمز (دید در شب) هستند، و دوربین‌های PTZ با اندازه معمولی تقریباً دو برابر مدل‌های مینی بزرگ‌تر هستند و کمی بزرگ‌تر از توپ‌های بسکتبال هستند. قیمتی هم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. حتی ارزان‌تر، اما همچنان موثر، دوربین‌های PTZ معمولاً حداقل سه برابر قیمت دوربین‌های امنیتی ثابت هستند و نیاز به نصب اضافی دارند.

در کل چیزی موثرتر چطور؟ | نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

با استفاده از همان تصویر، بیایید ببینیم یک نصب موثر چگونه می‌تواند باشد.

همانطور که تصویر بیان می‌کند، همپوشانی زوایای دید از چندین دوربین در نهایت موثرترین و بزرگترین ناحیه پوشش را تضمین می‌کند. این به معنای افزودن دوربین های اضافی به سیستم است، اما پاداش آن بسیار بیشتر از خطر است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده خواهید کرد، قرار دادن دوربین ها در نزدیکی نقاط طبیعی ورودی/ورودی امکان بسیار بالاتری را برای گرفتن جزئیات از چهره افراد تضمین می کند. دوربین‌هایی که در این مکان‌ها قرار می‌گیرند به‌طور خاص در نظر گرفته شده‌اند تا بر روی نقاط/مناطق دقیقی که افراد برای ورود به خانه شما باید از آنها عبور کنند، متمرکز شوند. بیایید به مثالی نگاه کنیم که ممکن است کمی واقعی‌تر باشد.

این خانه نسبتاً متوسطی است. شما نباید در اینجا چیز متفاوتی ببینید زیرا همه مفاهیم یکسان هستند. همپوشانی زوایای دید و دوربین های قرار داده شده در نقاط ورودی، پوشش بیرونی خانه شما را تضمین می کند. شما هر عنصر غافلگیر کننده را حذف کرده اید و خود را در موقعیتی قرار می دهید که قبل از اینکه حتی فرصتی برای هر گونه تخلفی داشته باشد، فرد را به طور مثبت شناسایی کنید.

سطح نصب | نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

اکنون که متوجه شدید دوربین های شما باید در کجا نصب شوند، باید بهترین نقطه را برای نصب آنها در آن منطقه انتخاب کنید. اکثریت قریب به اتفاق دوربین ها این قابلیت را دارند که بر روی هر سطح صافی نصب شوند و همچنان با زاویه مورد نیاز (سقف، دیوار و غیره) قابل تنظیم باشند. بزرگترین تصمیم شما در اینجا این است که تعیین کنید کدام نقطه از نظر زیبایی شناختی بیشتر است و در عین حال اثربخشی آن حفظ می شود.

این شروع می‌کند به یک موضوع عقیده و آنچه شما می‌توانید با آن زندگی کنید. کسانی از شما که اتاق زیر شیروانی دارند، احتمالاً راحت ترین زمان را برای این تصمیم خواهند داشت. با نصب دوربین‌های خود در زیر شیروانی خود، از آن در برابر عناصر محافظت می‌کنید و روش بسیار آسانی برای اجرای کابل خود در اختیار خواهید داشت. پس از سوراخ کردن لبه بام و فشار دادن پیگ دم دوربین، از طریق اتاق زیر شیروانی خود به آن کانکتورها دسترسی مستقیم خواهید داشت. از آنجا، می‌توانید کابل را در هر جایی که نیاز دارید در داخل خانه‌تان اجرا کنید.

برای کسانی از شما که نیاز به “نصب دیواری” دوربین های خود دارید، کمی مشکل تر می شود. شما باید بدانید که ماده ای که در حال سوراخ کردن آن هستید می تواند وزن یک دوربین را در دراز مدت تحمل کند. همچنین باید مطمئن شوید که آن منافذ را در ساختاری که ایجاد کرده اید مهر و موم کنید تا از آسیب آب جلوگیری شود. تنها درد چشم واقعی که در اینجا خطر ایجاد می‌کنید این است که در نهایت مجبور شوید قبل از آوردن آن به خانه کابل را به بیرون از خانه بکشید. می توانید از مجرا به عنوان راهی برای پنهان کردن آن استفاده کنید، در غیر این صورت برخی از افراد این امکان را خواهند داشت که بتوانند آن را در زیر سایدینگ خود قرار دهند.

قرار دادن DVR | نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

این اغلب نادیده گرفته‌ترین مرحله در نصب اولین بار است. فکر اولیه ما در اینجا این است که DVR را در جایی قرار دهیم که به راحتی در دسترس و راحت‌تر برای ما باشد. اما در مورد چه چیزی برای نصب راحت‌تر است و چه چیزی از شما بهترین محافظت را می‌کند؟

دسترسی آسان به DVR بهترین ایده نیست. شما تلاش های پر زحمتی را برای قرار دادن دوربین مناسب انجام دادید تا مطمئن شوید که می توانید کسی را در حال شکار کنید. چه اهمیتی دارد که اولین چیزی که وقتی وارد خانه شما می شوند DVR شما باشد؟ لازم نیست سارقان بدانند که DVR است. دیدن این که یک قطعه الکترونیکی است کافی است تا بدانند ارزش پول دارد و ارزش دزدی را دارد. خوب است که آنها را روی دوربین گرفتید، اما این شواهد روی هارد دیسک DVR شما وجود دارد که نشان می دهد آنها به تازگی از خانه شما دزدیده اند. دستگاه DVR شما باید در مکانی مخفی‌تر قرار گیرد، اما هرگز در آن محصور نباشد که باعث ایجاد مشکل در گرمای بیش از حد شود (به عنوان مثال – در یک کابینت کوچک قفل نشده باشد).

دسترسی آسان به دستگاه DVR از راه های دیگری به لطف فناوری امروزی امکان پذیر است. اتصال DVR به مودم/روتر به معنای اتصال آن به شبکه خانگی است. این بدان معنی است که می توانید از طریق هر رایانه ای در خانه خود به DVR خود دسترسی کامل داشته باشید. به همین دلیل، زمانی که در حال برنامه ریزی برای این کار هستید، باید این را در نظر بگیرید.

بیایید آن را جمع بندی کنیم | نحوه نصب دوربین های امنیتی در خانه

برنامه‌ریزی ممکن است سخت‌ترین بخش نصب نباشد، اما این چیزی است که باید بیش از هر چیز دیگری برای آن وقت بگذارید. داشتن یک برنامه محکم کمک می کند تا در زمان فرا رسیدن زمان، کارها آسان تر و روان تر پیش بروند. همانطور که معمولاً پیش می‌رود، اگر سؤالی دارید، بهتر است فوراً بپرسید سپس اجازه دهید ناامیدی شما ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =