دسته‌بندی نشده

ایمن سازی دوربین مدار بسته

مقدمه مقاله ایمن سازی دوربین مدار بسته

لوازم الکترونیکی اهداف بسیار آشکاری برای سرقت هستند. دوربین‌های امنیتی و ضبط‌کننده‌های ویدئویی که برای جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه طراحی شده‌اند، گاهی می‌توانند به هدف تبدیل شوند. توجه به مکان و نحوه نصب دوربین‌های امنیتی و DVR می‌تواند دنیای متفاوتی را در دور نگه داشتن آنها از دست سارقان احتمالی ایجاد کند.

دوربین های امنیتی شما شکست ناپذیر نیستند

اولین چیزی که باید درک کنید این است که دوربین های امنیتی تخریب ناپذیر نیستند. دوره زمانی. اگر یک دزد دوربین را به اندازه کافی بد بخواهد یا بخواهد آن را از بین ببرد، می تواند این کار را انجام دهد. یک راه خوب برای جلوگیری از این امر این است که دوربین را در مکانی قرار دهید که به راحتی قابل دسترسی نباشد. قانون کلی این است که آنها را حداقل 10-15 فوت بالاتر از سطح زمین نصب کنید. انجام این کار دوربین را از دسترس (آسان) دور نگه می دارد و به آن اجازه می دهد یکپارچگی بصری خود را حفظ کند. یکی دیگر از کارهایی که کاربر می تواند انجام دهد این است که مکانی را انتخاب کند که دوربین را از دید دور نگه دارد اما همچنان به آن اجازه می دهد منطقه مورد نظر را نظارت کند. این می تواند زیر لبه بام یا هر جای دیگری باشد که احساس می کنید مکان مخفی تری است. انجام این کار از بروز هرگونه مشکلی قبل از وقوع جلوگیری می کند.

ضبط کننده ویدیوی خود را فراموش نکنید

علاوه بر اطمینان از ایمن بودن دوربین ها، کاربر باید مطمئن شود که DVR نیز در مکانی امن قرار دارد. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که DVR را در اتاقی که می توان قفل کرد یا در منطقه ای که دسترسی محدودی دارد نصب کرد. به عنوان مثال، یک مالک کسب و کار از سیستم دوربین امنیتی دوربین مدار بسته برای نظارت بر کارمندان خود استفاده می کند. یکی از کارمندان یک کار مشکوک انجام می دهد و آنها اکنون می خواهند فیلم را حذف کنند تا مالک آن را نبیند. اگر دستگاه DVR به راحتی در دسترس باشد، او می‌تواند وارد سیستم شود و فیلم‌ها را حذف کند، دوربین‌های خاصی را خاموش کند یا حتی خود DVR را از بین ببرد. با نگاه کردن به کاربر خانگی به عنوان مثال، یک مکان مناسب برای ذخیره یک دستگاه DVR یک کابینت قفل شده و دارای تهویه، کمد یا جعبه قفل DVR است. با این اوصاف، مهم است که این فضاها یا کانتینرها جریان هوای کافی را داشته باشند تا دستگاه DVR بیش از حد گرم نشود.

برخی پیشنهادات چطور

ضبط‌کننده‌های ویدیو لزوماً به فضای زندگی خود نیاز ندارند. آنها را می توان پنهان کرد یا فقط به گونه ای قرار داد که مردم نتوانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. در حالی که جعبه قفل یک راه عالی برای شروع محافظت از دستگاه DVR است، قدم دیگری که کاربران باید حتما انجام دهند استفاده از براکت‌های نصب برای نصب آن در مکانی نامحسوس است. یک راه معمولی برای نصب آنها این است که آنها را روی دیوار یا سطحی که دور از دسترس “بازو” است، نصب کنید، به این معنی که یک فرد معمولاً بدون استفاده از چیزی مانند نردبان نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند. بسیاری از کاربران دستگاه DVR و جعبه قفل خود را روی تیرهای سقفی یا در اتاق زیر شیروانی (در صورت دسترسی به آنها) نصب می کنند. هر منطقه ای را که انتخاب می کنند، مهم است که تحت کنترل آب و هوا باشد. اگر دستگاه DVR در معرض تغییرات دمایی ثابت قرار گیرد، می‌تواند باعث ایجاد تراکم در داخل واحد شود و مدارهای الکترونیکی داخل آن را از بین ببرد.

یک چیز دیگر…

یک گام نهایی که کاربر کاربر می تواند بردارد، خرید یک دوربین اضافی است که می تواند به نظارت بر خود DVR اختصاص داده شود. مانیتورینگ زنده دوربین‌های شما فوراً هر کسی را درگیر می‌کند، اما نیازی به آن نیست. با راه‌اندازی صحیح هشدار فشار و اعلان‌های ایمیل، دستگاه DVR شما در واقع می‌تواند به شما هشدار دهد که شخصی در حین وقوع کمی بیش از حد نزدیک شده است.

مطمئن شدن از ایمن بودن دوربین امنیتی می‌تواند کار بسیار ساده‌ای باشد اگر محل نصب آن را اجازه دهد. اگر این یک گزینه نباشد، کاربران کاملاً از شانس برخوردار نیستند. با خرید یک جعبه قفل یا یک دوربین امنیتی اضافی برای نظارت بر DVR خود، می‌توانید مطمئن شوید که سیستم دوربین مداربسته شما ایمن باقی می‌ماند و سطح امنیتی را که از آن انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند.

در پایان مقاله ایمن سازی دوربین مدار بسته از وب سایت ایمن تجهیز، می خواهیم به شما بگوییم که می توانید از طری وب سایت ما اقدا به خرید درب ضد سرقت و چشمی درب اتوماتیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =