دسته‌بندی نشده

نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته

نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته

مقدمه مقاله نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته

یکی از جنبه‌های حیاتی داشتن یک سیستم نظارت حرفه‌ای این است که همیشه از آنچه جلوی دوربین‌هایتان می‌گذرد مطلع باشید. با استفاده از نرم‌افزار نظارت بر دوربین و برنامه رایگان تلفن هوشمند برای دوربین های امنیتی. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی آنقدر مشغول هستید که نمی‌توانید دوربین‌ها را نظارت کنید و خودتان تماشا کنید؟

سیستم‌های دوربین امنیتی World Camera World می‌توانند به‌طور خودکار کاربر را هنگام تشخیص حرکت مطلع کنند. برای ارائه هشدارهای تشخیص حرکت هوشمند، اولین قدم فعال کردن تشخیص حرکت در ضبط کننده DVR یا NVR، یا دوربین IP خریداری شده از CCTV Camera World. در زیر لیست کاملی از پیش نیازها آمده است:

پیش نیازها

تشخیص حرکت را فعال کنید

 

این قسمت از مقاله نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته را با دقت بخوانید.هنگامی که سیستم دوربین امنیتی خود را راه اندازی کردید، خواه یک دوربین NVR، DVR یا IP باشد، باید قبل از فعال کردن هشدارهای فشار، تشخیص حرکت را در خود دستگاه فعال کنید.

اگر از دوربین های IP بدون NVR استفاده می کنید، باید با ورود به رابط وب دوربین، تشخیص حرکت را در هر دوربین فعال کنید. از سال 2020، همه دوربین‌های شبکه ما به دوربین‌های هوشمند تبدیل شده‌اند که دارای عملکردهای تجزیه و تحلیل ویدیویی به نام Smart Motion Detection هستند. به کاربر اجازه می دهد تا یک سیم یا جعبه مجازی برای تشخیص نفوذ بکشد. بسته به مدل دوربینی که خریداری کرده اید، لطفاً توضیحات محصول را برای انواع تشخیص حرکت هوشمند پشتیبانی شده بررسی کنید. برای راهنمایی های عمیق درباره نحوه تنظیم قوانین تشخیص حرکت هوشمند در دوربین هوشمند، لطفاً راهنمای ما را در مورد تشخیص هوشمند بخوانید .

برای سیستم دوربینی که دارای DVR یا NVR، تشخیص حرکت باید در خود ضبط کننده فعال باشد. برای سیستم NVR با دوربین های IP، اگر از دوربین ها و NVR خریداری شده از CCTV Camera World استفاده می کنید ، هر دستورالعمل تشخیص حرکت پیکربندی شده روی NVR روی دوربین ها نیز ارائه می شود. در هر صورت، می‌توانید درباره نحوه فعال کردن ضبط تشخیص حرکت در ضبط‌کننده دوربین امنیتی، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تنظیم دوربین های امنیتی ما برای عملکردهای اعلان فشار نسبتاً ساده است و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید. بنابراین در راهنمای گام به گام زیر.

نحوه تنظیم Push Notifications در تلفن هوشمند

مرحله 1) برنامه “DMSS” را در تلفن خود بارگیری کنید و روی “…” در کنار سیستم خود کلیک کنید

به بخش مهمی از نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته رسیدیم.

برنامه “DMSS” را در تلفن هوشمند خود پیدا کنید و آن را باز کنید. در کنار دستگاه اضافه شده خود، به دنبال نماد با سه نقطه بگردید. یک گزینه منوی Device Details را باز می کند. روی «جزئیات دستگاه» در تصویر زیر نشان داده شده است.

ضربه بزنید

DMSS Device Details

مرحله 2) “اعلان” را انتخاب کنید

برای فهمیدن نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته این کار را انجام دهید.منوی دستگاه ظاهر می شود. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، “اعلان” را انتخاب کنید.

DMSS notification menu

مرحله 3) دستگاهی را که می خواهید در آن مشترک شوید با ضربه زدن روی بیضی انتخاب کنید و نوار را آبی کنید

پس از انتخاب دستگاه، باید به برنامه بگویید که می‌خواهید در آن مشترک شوید. یک صفحه خالی برای شما نمایش داده می شود، اما پس از ضربه زدن روی بیضی، منوی زیر نمایش داده می شود.

DMSS tap to subscribe

مرحله 4) نوع اعلانی را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید

برای آگاهای از نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته این کار را بکنید. در این صفحه، زنگ هشدار یا رویدادی را که می‌خواهید دریافت کنید انتخاب کنید. برخی از محرک های رایج عبارتند از:

  • تشخیص حرکت
  • تحلیل هوش مصنوعی
  • زنگ صوتی

می‌خواهیم نوع هشدار “تشخیص حرکت” را انتخاب کنیم، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

مرحله 4b) دوباره تشخیص حرکت را انتخاب کنید

ممکن است صفحه‌ای به شما نمایش داده شود که به شما امکان می‌دهد Motion Detection یا “SMD” را انتخاب کنید. تشخیص حرکت چیزی است که می خواهید انتخاب کنید.

DMSS select Motion Detection

مرحله 5) کانال هایی را که می خواهید هشدارهای تشخیص حرکت را از آنها انتخاب کنید

این جدا از تشخیص حرکتی است که در DVR/NVR تنظیم کرده‌اید. تا به حال باید در ابتدای این راهنما تشخیص حرکت را در دوربین های امنیتی خود فعال کرده باشید.

کانال هایی را که می خواهید از آنها هشدار دریافت کنید، انتخاب کنید. ما فقط اولین کانال را انتخاب می کنیم زیرا این تنها کانالی است که در مثال خود به آن متصل شده ایم.

DMSS select channels for notifications

مرحله 6) به صفحه دستگاه بازگردید و روی Save ضربه بزنید

یک بار و سپس دوباره روی فلش سمت چپ بالا ضربه بزنید تا به صفحه دستگاه خود بازگردید. اکنون باید یک دکمه ذخیره را در بالا سمت راست ببینید.

DMSS backout of menu

یکی از مراحل مهم نحوه دریافت Push Notifications از دوربین مداربسته اینجاست. تنظیمات خود را ذخیره کنید و باید اعلان‌های فشار حرکتی را دریافت کنید. اگر این کار را نمی‌کنید، مطمئن شوید که تنظیمات سیستم تلفن هوشمند خود را دوباره بررسی کرده‌اید و به DMSS اجازه دهید تا اعلان‌ها را روی تلفن شما ارسال کند.

DMSS save notification settings

مشاهده هشدارهای حرکت از DVR یا دوربین امنیتی شما

رویدادهای حرکتی در صورت وقوع در تلفن شما نمایش داده می شوند. روی اعلان فشار دهید و رویدادی که اعلان را آغاز کرده است به طور خودکار پخش می شود.

صفحه بازپخش چندین گزینه مختلف برای انتخاب ارائه می دهد که به شما امکان ذخیره، کلیپ یا گرفتن عکس فوری از رویداد رخ داده را می دهد. همچنین می توانید تلفن خود را بچرخانید، صدای ضبط شده را پخش کنید یا سرعت پخش را انتخاب کنید. ما این فرآیند را در ویدیوی بالا توضیح می دهیم.

DMSS notification playback controls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =