دسته‌بندی نشده

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک چیست؟؟

همانطور که از نام درب اتوماتیک پیداست، این درب اتوماتیک بدون دخالت انسان و با کمک نیروی برق به طور خودکار باز و بسته می شود، به همین دلیل به درب برقی درب اتوماتیک هوشمند نیز گفته می شود، قسمت بالایی درب می تواند نزدیک شدن را تشخیص دهد. و باز شدن فرد در این حالت به محض خارج شدن سنسور درب باز و بسته می شود.می توان محل نصب آن را تنظیم کرد. اگر قصد سفارش درب اتوماتیک دارید می می خواهید درباره بدانید که درب اتوماتیک چیست و قیمت درب اتوماتیک چند است با ایمن تجهیز همراه باشید. درب اتوماتیک چیست مقاله ای در زمینه درباره اتوماتیک است تا شما با خواندن آن بدانید که درب اتوماتیک چیست.

انواع درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک را می توان به دو صورت کلی تقسیم کرد

1-درب اتوماتیک شیشه ای
2-درب اتوماتیک پارکینگی

این ها تقسیم بندی های زیادی دارند و تفاوت های آنها ارتباط تنگاتنگی با نوع درب دارد زیرا از نظر عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای و درب پارکینگ یکسان هستند زیرا در هر دو نوع درب اتوماتیک اند ولی ممکن ات قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با درب اتوماتیک پارکینگی تفاوت داشته باشد.. درب به صورت برقی باز می شود و بدون دخالت دست بسته می شود.امروزه محبوبیت درب های اتوماتیک به قدری زیاد است که این درب برقی در بسیاری از خانه ها دیده نمی شود. بنابراین این درب ها می توانند در جهات مختلف حرکت کنند به آرامی باز و بسته می شوند درب های شیشه ای برقی و درب های کشویی برقی همگی دارای موتور الکتریکی هستند اما از نظر تجهیزات و قطعات با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه به توضیح هر نوع درب می پردازیم.پس تا اینجای این مقاله دانستیم که درب اتوماتیک چیست، برای که بیشتر با درب اتوماتیک اشنا شوید و بدانید که درب اتوماتیک چیست ادامه مقاله را بخوانید.

درب شیشه ای برقی

درب شیشه ای برقی نوعی درب اتوماتیک با پنل شیشه ای است. درب شیشه ای مستقیم علاوه بر ظاهر خوب دارای مزایای بسیاری نیز می باشد. از جمله این موارد کاهش مصرف انرژی است. درب اتوماتیک شیشه ای مخصوصا در مکان های پر تردد برای کمک به کاهش مصرف انرژی عالی است، زیرا بسیاری از افراد پس از عبور در را نمی بندند و در نتیجه انرژی هدر می رود.
انواع درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای در مدل های مختلف از نظر ظاهر و کارکرد به منظور رفع نیاز مشتریان عرضه می گردد.انواع درب شیشه ای برقی به شرح زیر می باشد.
درب شیشه ای کشویی برقی
درب های شیشه ای تلسکوپی برقی
درب اتوماتیک گردان
درب اتوماتیک نیم دایره
درب اتوماتیک لولایی
درب اتوماتیک خروج اضطراری
درب اتوماتیک کشویی
درب اتوماتیک کشویی کاربردی ترین نوع درب اتوماتیک می باشد.این مدل از درب های برقی را می توان در هر مکانی نصب کرد.پنل های شیشه ای درب های اتوماتیک کشویی توسط سنسورهای روی ریل کشویی باز و بسته می شوند.درب های کشویی می توانند تک لنگه باشندو یا دو برگی و چهار برگی. طراحی و نحوه نصب درب های اتوماتیک بستگی به عرض درب ورودی در محل مورد نظر دارد.

درب اتوماتیک گردان
چرخ گردان اتوماتیک دارای یک محفظه شیشه ای است که بر روی یک محور می چرخد. سیستم درب گردان اتوماتیک همیشه بسته است تا از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری شود. در این صورت اتلاف انرژی بسیار کاهش می یابد تا بتوان از این نوع درب اتوماتیک استفاده کرد. در مناطقی که تفاوت زیادی بین هوای بیرون و داخل خانه وجود دارد، پتانسیل اتلاف انرژی وجود دارد. با جنبه های بیشتر، مانند هتل ها، مراکز خرید استفاده زیادی می کنند.
درب های اتوماتیک نیم دایره
درب اتوماتیک نیم دایره در واقع همان درب اتوماتیک کشویی است با این تفاوت که ریل درب اتوماتیک به صورت قوسی تنظیم می شود. و به دو صورت تولید می شود.درب اتوماتیک نیم دایره استوانه ای شکل دو درب کشویی منحنی در کنار یکدیگر است اما اندازه درب برقی شیشه ای گرد یا دایره ای کامل شامل دو درب برقی نیمه دایره در پشت یکدیگر است که یک درب کامل را تشکیل می دهند. دایره ای این مدل درب اتوماتیک یکی از درب های اتوماتیک لوکس محسوب می شود و مناسب برای ورودی هتل ها و مراکز خرید می باشد.
درب اتوماتیک تاشو
درب های اتوماتیک لولایی عملکردی مشابه درب های لولایی دستی دارند با این تفاوت که درب اتوماتیک لولایی بدون دخالت دست و با کمک برق باز و بسته می شود. برگها شکل می گیرند و هر برگ دارای بازوهایی است. یک دستگاه الکترونیکی تعبیه شده است که با دریافت فرمان از تابلوی برق در را باز می کند. درب های چرخشی اتوماتیک در جایی ایده آل هستند که عرض برای تمرین مناسب نباشد. درب های راه آهن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 5 =