دسته‌بندی نشده

دوربین‌ پرستار بچه چیست؟

دوربین‌ پرستار بچه چیست؟

مقدمه مقاله دوربین‌پرستار بچه چیست؟

دوربین مداربسته بسیار متنوع تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. هدف ما از سیستم‌های دوربین مداربسته نظارت بر افراد و اموال است، اما حقیقت این است که از آن‌ها بیشتر از اینها استفاده می‌شود. دیگر لازم نیست همیشه به آنها به عنوان راهی برای جلوگیری از فاجعه نگاه کنیم.

دوربین کودک

دوربین پرستار بچه، یا دوربین کودک، احتمالاً یکی از مواردی است که همه ما با آن آشنا هستیم. امروزه بیشتر آنها به گونه ای طراحی شده اند که کمتر شبیه دوربین های امنیتی شوم هستند و بیشتر شبیه مانیتور کودک یا وب کم شما هستند. در حالی که ممکن است هدف آنها اجتناب از نوعی فاجعه باشد، والدین در واقع کاربردهای خلاقانه تری برای آنها پیدا می کنند. در گذشته، آنها واقعاً به‌عنوان مانیتور کودک با فناوری پیشرفته برای والدین باهوش‌تر فناوری مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اکنون، با کمک یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال (DVR) یا ضبط کننده ویدئوی شبکه (NVR)، می توان از آن ها برای ثبت لحظات خاص برای شما استفاده کرد تا بتوانید هر زمان که خواستید به آنها بازگردید. آن‌ها بیشتر به دوربین فیلم‌برداری عصر جدید تبدیل شده‌اند و به‌عنوان دوربین‌دار خودشان عمل می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید به جای تماشای زندگی آنها از طریق لنز، روی گذراندن وقت با فرزندانتان تمرکز کنید.

دوربین انبار

باید بگوییم که این یکی ما را با محبوبیت خود شگفت زده کرد. در واقع، این ممکن است محبوب ترین روش جایگزین استفاده از دوربین های امنیتی باشد. این مفهوم در واقع بسیار شبیه به دوربین های پرستار بچه است. در این مورد خاص، از دوربین ها برای نظارت بر حیوانات مزرعه دوستانه ای که در انتظار ما هستند استفاده می شود. از آنجایی که بیشتر این حیوانات، دقیقاً مانند انسان‌ها، برای اطمینان از زایمان ایمن و شاد، به کمک نیاز دارند، این که بتوانیم به‌زودی از آنها مراقبت کنیم و پدر و مادری سربلند باشند، بسیار مهم است.

مادر طبیعت

ما در مورد بردن دوربین های امنیتی به محل پیاده روی مورد علاقه خود صحبت نمی کنیم. عکاسان حرفه ای که در عکاسی از حیات وحش تخصص دارند، همگی به شما خواهند گفت که این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. اغلب ساعت‌ها و ساعت‌ها طول می‌کشد که در همان مکان‌ها بنشینید و منتظر آن عکسی باشید که همه شما خیلی دوستش داشتید. همین عکاسان اغلب به تنظیم رزولوشن بالا متوسل می‌شوند و دوربین‌های بسیار گران قیمتی که در هنگام تشخیص حرکت، عکس‌های فوری می‌گیرند. دوربین های امنیتی را می توان به همان روش با قیمت بسیار کمتری استفاده کرد. برای کسانی از شما که به اندازه کافی خوش شانس هستید که در برخی از این مناطق زیبا زندگی می کنید، می دانید که مانند ما خوب است که آن چیزها را جلوی دوربین ببرید و بتوانید به آنها برگردید. حیوانات نیز به بوی انسان بسیار حساس هستند. هرچه بیشتر به مکان های دوربین سفر کنید، احتمال اینکه آن حیوانات هرگز به آن مناطق باز نگردند بیشتر می شود. داشتن یک راه اندازی دائمی تر، مانند دوربین های نوع امنیتی، در دراز مدت بسیار سودمندتر است.

کارخانه های تولیدی

این عصر تکنولوژی است و صرف نظر از احساسات شما نسبت به آن، ماشین‌ها و خطوط مونتاژ خودکار جایگزین مردم شده‌اند. از آنجایی که این ماشین‌ها فقط برای انجام یک کار برنامه‌ریزی شده‌اند، مهم نیست که چه چیزی در سر راه باشد، به مکانی خطرناک برای سرگردانی افراد تبدیل شده است. این بدان معنا نیست که ما باید نظارت بر این مناطق را متوقف کنیم. دوربین های Pan Tilt Zoom (PTZ) در اینجا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. داشتن دوربینی که بتواند اطراف اتاق را شبیه به یک انسان واقعی نگاه کند، خطر ایمنی فردی که روی زمین سرگردان است را کاملاً از بین می برد.

مطالعات خواب

دوربین‌های فیلم‌برداری پیش از این ابزار فناوری برای این مطالعات بودند، اما همانطور که بیشتر ما در این هزاره می‌دانیم، چیزهایی مانند دوربین‌های دیجیتال و حتی تلفن‌های همراه ما حدود ده سال پیش روی ویژگی‌های دوربین فیلمبرداری تجاری قرار گرفتند. دوربین های امنیتی بسیار فراتر از راحتی، اندازه، مصرف انرژی، قابلیت اطمینان و قیمت هر دوربین فیلمبرداری است که کمتر از دوربین های مورد استفاده برای ساخت فیلم های هالیوودی است. چه بخواهید یک تصویر با کیفیت بالا داشته باشید، چه فقط به چیزی ساده نیاز داشته باشید، دوربین های امنیتی در هر دو سطح برتر هستند.

این لیست کامل برنامه‌های دوربین امنیتی نیست، اما امیدواریم که شما شروع به دریافت این کنید که اجتناب تنها چیزی نیست که این ابزارها برای آن استفاده می‌شوند. ما همیشه برای چالش‌های جدید آماده‌ایم، بنابراین ایده‌هایتان را با ما در میان بگذارید و اجازه دهید به شما در شروع کار کمک کنیم.

در این مقاله از ایمن تجهیز درباره عنوان دوربین‌پرستار بچه چیست با شما صحبت کردیم، اگر قصد حفاظت از کودک خود را دارید به شما درب ضد سرقت را پیشنهاد میکنیم، همچنین شما می توانید با هوشمند سازی ساختمان از فزرند دلبندتان مراقبت بیشتری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =