دسته‌بندی نشده

فعال کردن ActiveX برای مشاهده دوربین ها

فعال کردن ActiveX برای مشاهده دوربین های IP و DVR شما از طریق وب_63ef31b38f4d0.jpeg

مقدمه مقاله فعال کردن ActiveX

بعد از نصب سیستم دوربین امنیتی خود، یکی از اولین دیوارهایی که ممکن است با آن مواجه شوید این است که فید دوربین خود را در مرورگر اینترنت خود قرار دهید. با فرض اینکه DVR/NVR خود را به درستی به شبکه خود وصل کرده اید، رفع این مشکل بسیار ساده است.

انتخاب مرورگر اینترنت | فعال کردن ActiveX

ابتدا باید به مرورگر اینترنتی مورد استفاده خود نگاه کنید. در بیشتر موارد، نمی‌توانید از کروم، فایرفاکس، سافاری یا هر مرورگر خصوصی دیگری مانند اینها استفاده کنید. برای مشاهده دوربین های خود در هر رایانه ای، ابتدا باید تمام جنبه های افزونه ActiveX را فعال کنید و در حال حاضر، اینترنت اکسپلورر تنها مرورگری است که به طور مداوم این امکان را به طور کامل فراهم می کند. اگر می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، از Internet Explorer استفاده کنید.

فعال کردن ActiveX | فعال کردن ActiveX

اگر سعی کرده اید دوربین های خود را در اینترنت اکسپلورر بالا بیاورید و متوجه شده اید که به یک صفحه خالی (نه صفحه خطا) نگاه می کنید، DVR خود را به درستی متصل کرده اید، فقط باید افزونه ActiveX را فعال کنید. این کار در همه نسخه‌ها تا اکسپلورر 10 به همین صورت انجام می‌شود.  با کلیک کردن روی نماد چرخ‌دنده کوچک یا برگه ابزارها در گوشه سمت راست بالای پنجره، یک منوی کشویی باز می‌کنید که در آن می‌توانید گزینه‌های اینترنت را انتخاب کنید. . این یک پنجره جدید باز خواهد کرد. ر. با استفاده از زبانه های بالا، Security را انتخاب کنید. پس از اینکه آن را به اینجا رساندید، روی دکمه علامت‌گذاری شده در سطح سفارشی کلیک کنید. پس از کمی پیمایش به پایین، بخشی با عنوان کنترل‌ها و افزونه‌های ActiveX را خواهید دید. برخی از این گزینه‌ها قبلاً فعال می‌شوند، اما باید کل فهرست را مرور کنید و همه آن‌ها را که فعال نیستند فعال کنید. آنها باید فعال شوند بررسی شوند. سریع کار نخواهد کرد. بعد از اینکه مطمئن شدید که کادر فعال کردن همه گزینه ها را علامت بزنید، در این پنجره روی OK کلیک کنید. این شما را به پاپ آپ اصلی بازمی گرداند، جایی که روی Apply یا OK نیز کلیک کنید. اگر با یک پنجره پاپ آپ مواجه شدید که به شما در مورد تنظیمات امنیتی فعلی هشدار می دهد، فقط روی OK کلیک کنید. این کاملاً طبیعی است و فقط اینترنت اکسپلورر سعی دارد از شما محافظت کند.

در این زمان، معمولاً یک پنجره پاپ‌آپ در پایین یا بالای صفحه ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد تنظیمات امنیتی خود را اصلاح کنید. در حال حاضر هیچ کاری با این پنجره انجام ندهید. رفع تنظیمات امنیتی تمام کارهایی را که شما انجام داده اید لغو می کند. در عوض، یک پنجره جدید باز کنید و آدرس IP DVR خود را دوباره وارد کنید و اکنون باید یک صفحه ورود به سیستم نمایش داده شود. با نام کاربری و رمز عبور مناسب وارد شوید و به صفحه جدیدی هدایت می شوید که در آنجا می توانید دوربین های خود را مشاهده کنید.

DVR خود را به یک سایت قابل اعتماد اضافه کنید

وقتی به نقطه‌ای رسیدید که می‌توانید فید دوربین خود را مشاهده کنید، پنجره گزینه‌های اینترنت را دوباره باز کنید و به برگه امنیت برگردید. روی دکمه Sites کلیک کنید و آدرس IP DVR خود را به عنوان یک سایت قابل اعتماد اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که علامت کادر با علامت “نیاز به تایید سرور” در پایین صفحه را بردارید. هنگامی که DVR خود را اضافه کردید، این پنجره را ببندید و روی OK کلیک کنید. در این زمان، می‌توانید روی دکمه «اصلاح تنظیمات برای من» در پاپ‌آپ پایین صفحه کلیک کنید. این کار هرگونه مشکل امنیتی را که Internet Explorer تشخیص می دهد اصلاح می کند، اما مانعی در توانایی شما برای مشاهده دوربین های خود مانند گذشته نخواهد شد.

بعد از اینکه مراحل بالا را کامل کردید، دیگر برای دسترسی به صفحه ورود به سیستم و امکان بالا بردن فید دوربین خود با مشکلی مواجه نخواهید شد. اگر تصمیم گرفتید بعداً از رایانه دیگری استفاده کنید، همان مراحل را برای فعال کردن ActiveX دنبال کنید و در راه خواهید بود.

هنوز مشکل دارید؟ | فعال کردن ActiveX

در صورتی که هنوز با مشکلاتی مواجه هستید، مشکلات شما در دسته پیچیده تری قرار می گیرند. از این نقطه به بعد، تقریباً یک بازی حدس زدن خواهد بود. Adware یا Spyware اغلب مشکل اینجاست. نرم افزار ویروس معمولی شما برای شناسایی یا حذف Adware یا Spyware ساخته نشده است. برای حذف هر یک از این موارد به یک نرم افزار اختصاصی نیاز دارید. یکی دیگر از مشکلات غیر معمول تر می تواند نرم افزار ویروسی بیش از حد محافظت کننده باشد. گاهی اوقات غیرفعال کردن موقت این موارد مشکل شما را حل می کند. همانطور که می دانید دقیقاً به چه چیزی از طریق مرورگر خود دسترسی دارید، این نباید به طور موقت خطری مانند این را ایجاد کند. آخرین مشکل احتمالی برای کسب و کارها بیشتر از یک کاربر خانگی معمولی است. استخدام شرکت های IT یا شبکه های شخص ثالث برای محافظت بیشتر از خود در برابر خطرات اینترنت برای هیچ کسی ایده بدی نیست، اما آنها به شدت آنچه را که به آن دسترسی دارید تنظیم می کنند. ساده ترین راه حل این است که در صورت وجود با این شرکت ها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که مشکل را برای شما برطرف کنند. پس از همه، این چیزی است که شما برای آنها پول می دهید.

Internet Explorer 11 | فعال کردن ActiveX

اگر این نسخه از Explorer را دارید، دو مرحله اضافی در اینجا لازم است. اولین مورد این است که اطمینان حاصل کنید که برگه با برچسب “حذف سابقه مرور هنگام خروج” علامت نخورده است. اگر اینطور است، با بستن مرورگر، تمام کارهایی که به تازگی انجام داده اید لغو می شود. این برگه در تب General در زیر گزینه های اینترنت یافت می شود. مرحله دوم این است که سایت خود را به بخش تنظیمات نمایش سازگاری اضافه کنید. این برگه را می توان در زیر نماد نام چرخ دنده/ابزار یافت. آدرس IP DVR خود را در اینجا اضافه کنید، علاوه بر اینکه به عنوان یک سایت قابل اعتماد اضافه می شود و کاملا آماده هستید.

در پایان می توان گفت شما می توانید از وب سایت ایمن تجهیز اقدام به اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به همراه قیمت دوربین مداربسته دید در شب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =