دسته‌بندی نشده

مشاوره و آموزش سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته

مشاوره و آموزش سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته

مشاوره و آموزش سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته

مشاوره به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنر گمشده در صنعت دوربین مدار بسته است. در درک ما از معنای واقعی مشاوره در این صنعت، شکاف روزافزونی وجود دارد. با روحیه آموزش خودمان، بیایید شروع کنیم.

یک نقل قول نه مشاوره است. نقل قول رایگان نه مشاوره است. نصب‌کننده‌ای که در خانه یا محل کار شما حاضر می‌شود و به شما پیشنهاد می‌دهد که در حال خروج است، نه مشاوره است. اکثر نصب‌کنندگان این سیستم‌ها بیش از حد مایل هستند که برای ارائه یک پیشنهاد رایگان به شما مراجعه کنند (تا زمانی که به اندازه کافی به شما نزدیک باشند). این فرآیند معمولاً شامل پیاده روی در داخل یا اطراف ملک است. معمولا بدون حضور شما پس از آن، آنها ممکن است با شما بنشینند یا نشوند تا در مورد جزئیات نقل قول شما صحبت کنند. برخی از افراد متعهدتر حتی ممکن است تصمیماتی را که برای شما گرفته اند با جزئیات توضیح دهند.

این مرحله “نقل قول” جایی است که اکثر مردم پس از تصمیم به پیشبرد سیستم دوربین امنیتی خود را پیدا می کنند. اگر از آن دسته مصرف کننده هایی هستید که نمی خواهید جزئیات را بدانید و فقط می خواهید کسی به شما بگوید چه چیزی بخرید، احتمالاً در حال حاضر بسیار خوشحال هستید. برای آن دسته از شما که دوست دارید خریدهای تحصیل کرده و فکر شده بیشتری انجام دهید، این تجربه بسیار رضایت بخشی بوده است. نصاب احتمالی آینده شما به تازگی یک دور در اطراف ملک گذرانده است و به شما گفته است که قبل از پریدن در وسیله نقلیه خود و دور شدن، با شما تماس خواهد گرفت. هر گونه امکان تصمیم گیری آگاهانه از بین می رود مگر اینکه اکنون به دنبال اطلاعات از طریق اینترنت باشید.

مشاوره یک آموزش است. مشاوره کلاسی است که در مورد نیازهای شما به شما ارائه می شود. در حالی که مطمئناً ممکن است یک مشاوره به یک نقل قول تبدیل شود، این چیزی نیست که قرار است باشد. قبل از سرمایه گذاری به این مهمی، چیزهای زیادی برای پرسیدن و یادگیری وجود دارد.

در اینجا لیست کوتاهی از برخی از سوالاتی است که احتمالاً هنوز به آنها فکر نکرده اید:

  1. چگونه می توانم برق دوربین هایم را تامین کنم؟
  2. مدت هر یک از کابل های من چقدر باید باشد؟
  3. چه مدت باید ضبط کنم؟
  4. دوربین‌های من باید چه زاویه دیدی داشته باشند؟
  5. دوربین‌های من باید چه وضوحی داشته باشند؟

در اینجا لیستی از چیزهایی است که احتمالاً نمی دانستید:

  1. چندین نوع دوربین امنیتی وجود دارد
  2. چند سبک بدنه دوربین های امنیتی وجود دارد
  3. تعداد مسخره ای از وضوح دوربین وجود دارد
  4. تعداد زیادی گزینه لنز وجود دارد
  5. چندین نوع کابل و کانکتور وجود دارد

این فقط یک نگاه اجمالی به نوک کوه یخ بوده است. اگر پاسخ قطعی یا دانشی در مورد همه اینها ندارید، برای یک نقل قول آماده نیستید و مطمئناً آماده خرید نیستید. اینها مشکلی برای نصب کننده نیست که متوجه شود. این سیستم شما است که به منطقه ای که شما باید مراقب آن باشید پاسخ می دهد. نصب کننده ها ذهن خوان نیستند و فقط در حال بازدید هستند. تنها کسی که می داند شما به چه چیزی نیاز دارید، شما هستید. نصب کننده ها به منظور برداشتن قطعات مناسب و قرار دادن آنها در نقاط مناسب وجود دارند. آنها برای نوشتن در دفترچه راهنمای دستورالعمل وجود ندارند.

اینکه سیستم‌های دوربین‌های مداربسته شما تا چه حد برای شما خوب کار می‌کنند، بستگی به میزان دانش شما دارد. هرچه بیشتر بتوانید بیاموزید، بیشتر می‌توانید نقش فعالی در ایجاد طرح آبی کاملی داشته باشید که به آن نیاز دارید تا سیستم دوربین امنیتی خود را به هر چیزی که نیاز دارید بسازید.

همراه ایمن تجهیز بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =